martes, 18 de marzo de 2008

La segona primera opció de molts ciutadans.


Els resultats no són bons, això està molt clar, però 149 persones han donat la confiança a un projecte que enmig del vot útil ha intentat fer-se un espai propi. Vui donar les gràcies a tots els vicentins que ens han donat suport i engrescar-los en la lluita que estem portant a terme diàriament. Som un projecte molt jove, que tot just acaba de néixer i que per fi, té un parell d'anys per davant sense eleccions (ja veurem que passa amb el tripartit després del congrés d'erc), per donar-se a conéixer a la gent i per organitzar-se amb calma. L'únic centre-esquerra no nacionalista el representa Ciutadans-Partido de la Ciudadanía i a les pròximes eleccions tornarem a demostrar que tenim un lloc a l'espai polític, 105.000 vots al Senat així ho demostren, hem triplicat els vots del Congrés al Senat i ens hem convertit en la segona primera força política de molts ciutadans, ara es tracta de convertir-nos en la primera opció de tots aquests ciutadans que d'alguna forma ens han picat l'ullet.
Gràcies per la vostra confiança i endavant Ciutadans!

2 comentarios:

Maikel dijo...

Enhorabuena por los resultados al senado. Me parece a mi que son datos que se tienen que estudiar. Y valorar positivamente. Al menos no han sido todo malas noticias.

Animo ciudadanos, seguimos en la lucha. Convenceremos!!!!

Reforma Electoral dijo...

http://reformaleyelectoral.blogspot.com/

MANIFIESTO POR LA REFORMA DE LA ACTUAL LEY ELECTORAL

Un cada vez más extenso grupo de ciudadanos considera una urgente necesidad democrática reformar la actual Ley Electoral.

No es de justicia que a Izquierda Unida le cueste cada escaño 481.520 votos y a UPyD 303.535 votos mientras que al PNV le cuesta solamente 50.541, a Nafarroa Bai 62.073, al PSOE 65.470 y al PP 66.470 votos.

No es justo que IU, tercera fuerza política en número de votos tenga 2 escaños y CIU con 200.000 votos menos obtenga 10 diputados.

No es justo que UPyD, quinta fuerza política en número de votos alcance únicamente 1 asiento en el Parlamento y el PNV también con menos votos consiga 6 escaños.

Este sistema adultera la voluntad de los ciudadanos emitida en las urnas, escamotea la representatividad y proporcionalidad de un sistema multipartidista como el español y burla el deseo de gran parte de los votantes que observan como su voto no vale nada en virtud de una Ley Electoral caduca.

Por tanto:

Exigimos a las dos grandes formaciones políticas españolas una profunda reflexión sobre el tema desvinculada de sus intereses partidistas, coyunturales y electorales.

Reclamamos que escuchen las voces que se alzan en la sociedad representando a una mayoría deseosa de un cambio que permita que el voto de todos los ciudadanos tenga el mismo valor.

Demandamos una reforma de la actual Ley Electoral, por injusta y alejada del principio "Un ciudadano, un voto".

POR UNA REFORMA DE LA LEY ELECTORAL.

UN CIUDADANO, UN VOTO.


http://reformaleyelectoral.blogspot.com/

¡Colabora y difunde!